Šanse u digitalno doba – free online konferencija
Trebalo je godinu dana da dođe do nove konferencije u organizaciji Websites Worshop-a. Posle niza konferencija malo smo se umorili, ali sa distance počela je da nam nedostaje takva akcija. Iako sam ja 3 meseca života posvetio WordCampu u Apatinu, posle kojeg nisam napisao ni tekst da sumiram utiske, no to ću morati, apstinencija od online konferencija je došla na naplatu. Ja to volim i nekako me fascinira ta mogućnost da ljudi koji ne žive u centru zbivanja IT sveta mogu da budu deo njega.
Lepo je da se viđamo uživo i taj networking na live konferencijama je nazamenjliv, ali i tu je došlo do nekog zastoja, slabo su posećene knferencije, sem nekolicine marketarskih, gde prosto se vrti nekolicina istih predavača i ljudi dolaze zbog druženja čini mi se i da bi bili deo svega toga.
Pa smo odlučili da ponovo pokrenemo online priču. tako da 18. oktobra je dan D i pozivam vas da se prijavite i budete uz računar od 6 do 11 uveče.
Na koncu svega nisam napisao članak od maja ove godine, jer pišem i na Websites Workshop i na IT komuni, pa prosto i od posla nisam stizao……Nije lako pisati blog na duge staze, ali meni je baš to cilj i šta ima veze nema ništa od maja, ali dolazi zima „duga“ i hladna i eto prilike da se stvari ponovo „zagreju“. Neke nove teme i pocast to je to što su planovi.
Šanse u digitalno doba
E sad de se ovo ne pretvori u članak gde kukam za propuštenim šansama i prilikama (smeh) napravili smo konferenciju sa super predavačima da nam oni ispričaju kako su oni došli do svojih šansi i kako su ih iskoristili.
Da podela sa svima nama svoje znanje i iskustvo i otkriju nam neke nove alatke, koje se rađaju kao pečurke posle kiše.
Teme su poslovi koji se vezani za kreativnu i IT indistriju i pozvali smo govornike koji rade različite, interesantne stvari i koji mogu da svojom pričom podstaknu ljude da se odvaže i prigrabe svoje šanse. Mrzim tu reč grabiti i prigrabiti, a kako se to često tako radi u reklamama rešio sam i ja kao „nekakav“ kakav takav marketar iskoristim (opet smeh). Treba primiti šale na svoj račun čak i kad sam sebe opanjkavaš. Šalu na stranu, ja sam marketing krenuo da radim izazvan uopšteno lošom saradnjom sa agencijama koje su nama radile oglašavanje. U biti ideja je uvek bila potpisati ugovor na par meseci ili više ionda ćemo lagano, nekako nismo bili mi u fokusu, već nekako usput neko za koga oni puštaju raklame. Nije tako bilo sa svima, ali je bilo da kada ne ide sve najbolje da smo mi krivi za ovo ili ono……Nekada i jesmo, a nekada i nismo, ali suštinski bitno je biti junak kad je protivnik jači, lako je biti junak kad je protivnik na kolenima.
Tako da sam bio izazvan da „zgrabim“ svoju šansu i uplovim u marketing vode, i ne žalim se vrlo je interesantno i dinamično. Ono što na prvu loptu mogu reći, posle preuzimanja svega na sebe i Websites Workshop u globalu interno je da za sve treba vreme i da ja trošim nekoliko sati na dan na razmišljanje i pravljenje vizuala, pisanje članaka. I da sada imam još manje vremena nego što sam imao i da to nije najbolja odluka (smeh) ali da je lepo kada nisi zavistan od nekog trećeg i da držiš stvari u svojim rukama.
Konferencija
Domaćini smo standardno kao i uvek Boban i ja. Pokušaćemo izvući sve korisne informacije koje mogu vama da pomognu u poslu ili zaokretu u „karijeri“ iako mrzim i ovu reč ovde ću je ipak iskoristiti. Prosto živimo u tom vremenu gde je karijerizam nezaobilazan, no nema veze.
Stream konferencije će ići uživo na našem youtube kanalu gde će se moći postavljati pitanja i na ista dobiti odgovor.
Gde sam ja video i iskoristio svoje šanse
Za više o samoj konferenciji da ne prepisujem (smeh) najbolje je da odete na stranicu konferencije na sajtu Websites Workshop.
Pa kao neko ko voli kreativne poslove u momentu kada sam pre skoro 20 godina imao prodavnicu u Zmaj Jovinoj ulici u Novom Sadu koja je bavila prodajom slikarskog i hobi materijala imao sam potrebu za reklamiranjem.
Kako se to tada radilo…Odštampaš npr 100 plakata ili više i lepiš po gradu. Tako sam ja uvideo kad polepim pre posla plakate radnja je prometna tog dana, a kada ne polepim znatno je manje prometa. Pa sam pošeo razmišljati o veb sajtu jer to tada nije bilo na niskom nivou, ali ipak video sam da je to sledeći korak i da će se sve u tom pravcu dešavati. I na kraju krenuo sam da pravim sajt za prodavnicu i zavoleo sam veb dizajn i programiranje i onda je sve dalje „legenda“. Sada radim sve moguće poslove koji su namenjeni promotivnim aktivnostima, pored veb sajtova i aplikacije, kao i vizuale, reklamiranje i sve mi se to sviđa…Ja sam jedan od onih koji svaštari mnogo….Ali sam video da su podaci važni i krenuo sam da radim i Python uz SQL koji mi je svakako u PHP paketu dugo vremena aktuelan. Napravili smo nedavno i program (kurs) na Websites Workshop Python i SQL. Predavači su fenomenalni, ja sam lično više u podacima i nisam toliko orijentisan na Web u smislu Pythona, ali i u tom pravcu ću polako ići.
Poenta je da ja grabim sve što mi se sviđa, imam širok fokus i fanatičan sam, mogu da naučim sve kada hoću i kad odvojim dovoljno vremena, tako da mi Python daje onako veliku svežinu, dok god imam nove izazove osećam neverovatan osećaj svežine i malo manjka živaca zbog manjka vremena, ali ko još živi u savršenim okolnostima (smeh).
Marketing mi je „pola“ posla i počeo sam da ga volim iako nikada nisam voleo ekonomiju, ali eto život piše romane (e sad opet smeh, jer sam nekada pohađao Višu poslovnu školu i smatrao da je to najveći smor). Ali za potrebe posla prosto moramo da radimo i neke stvari koje nam nisu najmilije…..
Mogao bih o ovoj temi pisati do sutra, ali i hoćemo sutra svi zajedno da podelimo svoje iskustvo i mišljenje o ovako interesantoj temi.
I na kraju evo i predavača sa satnicama
Još jednom predavači kreću u 18h, a od pola 11 uveče radi0onice gde čemo ja i kolega Boban i ja uraditi potpuno realne stvari iz prakse. Ovde se možete prijaviti.
Napišite odgovor ili komentar