Kako uspešno napraviti veb-sajt i iskoristiti moć digitalnog marketinga
Jedno od glavnih pitanja je šta posle izrade veb sajta. Na žalost to odavno nije dovoljo (smeh) i mnogo treba dodatne akcije da bi ono što smo napravili „radilo“ ono što mi želimo.
Da bi ovo saznali iz prve ruke od iskusnijih kolega evo događaja i panela na kojem ćemo dati odgovore na mnoga pitanja. Ja ći biti moderator panela, a u goste dolazi fenomenalna ekipa koje će pre panela da uradi i 3 radionice da možete i pre panela da vidite mnoge stvari konkretno, kako da napravite web prodavnicu od nule za manje od sat vremena, sa naravno nekoliko proizvoda, potrebno je dodatno vreme da postavite na sajt veći broj proizvoda, ali neka manja prodavnica korišćenjem neke dobre WordPress teme. Evo nedavno sam snimio priču o temema.
Ovde će pored izrade web prodavnice biti poseban akcenat na promociji i strategiji koja je korak koji dolazi zapravo i pre i posle izrade sajta. Jer postoje pravila koja su neophodna da bi napravili za početak sajt koji će ispratiti sve dobre prakse kako.
Odabir tehnologija, kada WordPress ili neki CMS, kada korišćenje nekog Javasctipt ili PHP frameworka. Jer nije uvek svako rešenje idealno. Ovde je tema web šop tako ta će nam WordPress biti pogodan za radionicu. Njegova fleksibilnosti i mogućnost proširenja sa skoro 60 000 dodataka (plagina) kao i 10 000 besplatnih tema (predefinisanih dizajnova) su priča za sebe.
Možete da pokrenete prodavnicu na internetu iako niste programer, dizajner i nemate premium tehničko znanje. Tu vam je bitno da imate određena znanja marketinga. To mogu biti striktnija konkretna brzo korisna rešenja kao što su Facebook i Instagram reklamiranje ali je ipak strateško planiranje nešto što svakako treba uzeti u obzir, možete onako iz nebuha da pokrenete nešto tipa dropšiping ili prodaju na primer majica koje ste dizajnirali sami, šolja, nekih drugih ručnih radova ili proizvoda koje imate.
Ali ono što je ipak važno na duže staze je da razumete da i digitalni marketing nije samo Facebook i Instagram, da je bitno imati smisla ili nekog unajmiti za pisanje, da na kraju krajeva znate kako da komunicirate, da imate dobro predstavljene proizvodi što kroz tekst i još važnije fotografiju, sad već uveliko i video. Nemojte da vas sad uplaši sve ovo ima dosta online alata gde ćete lako da kreirate vizuale, da napravite dobre fotografije možete i mobilnim telefonom, potrebno je da na primer znate kako da napravite neku lepu scenu, da sredite svetlo i postavite neku pozadinu što možete lako i jeftino.
Na kraju krajeva ovaj događaj Forum zapošljavanja koji se organizuje po 5. put treba da da odgovore na vaša pitanja i da se kroz radionice i panel odgovori na sva pitanja posetioca foruma.
Evo i napokon panelista
O čemu ćemo još pričati na panelu
Pored pitanja vezana za izradu veb sajtova i njihove promocije pričaćemo i o drugim temama:
– Da li postoji idealan poslodavac?
– Koje izazove imaju mladi prilikom zapošljavanja?
– Kako izgleda proces kreiranja i promocije internet prezentacije i biznis ideje?
Gosti panela su iskusni profesionalci koji i zapošljavaju tako da ćete moći saznati i mnoge stvari vezane za svoj karijerni put kako da se postavite u odnosu na poslodavca kako da prevaziđete sve te „muke“ dok se ne očeličite i ne steknete neko juniorsko iskustvo.
Prvu radionica / Web šop za manje od 1h
Ovako me je predstavila ekipa iz Evropskog omladinskog centra Vojvodine koji su organizatori događaja. Posle mene na istom track-u se nastavlja radionica Izrada digitalne strategije.
Pored web programiranja i edukacije na tom polju, Sloba je zaljubljenik u dobru muziku, radio, podcast, knjige. Kako on voli da kaže živi u prostoru kulture i umetnosti.
Pored tekstova za posao piše svoj blog “Dnevnik jednog programera”.
Voli da snima i piše u slobodno vreme i daje zajednici, zato je i pre nekoliko meseci napravio i IT komunu.
Sloba će voditi radionicu „Kreiranje webshopa od nule“ na Forum zapošljavanja 5.0!
Druga radionica / Izrada digitalne strategije
Aleksandar je jedan od pionira digitalnog marketinga u Srbiji koji za sebe voli da kaže da je vizionar čiji je mindset fokusiran na visoke ciljeve i rezultate.
Specijalista je za performans oglašavanje, projektovanje prodajnih levaka, primenu „machine learning“ sistema i ostvarivanja poslovnih ciljeva klijenata. Sertifikovani Google i Facebook partner, kao i LinkedIn Ads ekspert.
Osnivač je i direktor kreativne digitalne agencije Homepage. Pre toga, kao vlasnik “Web Kancelarije” operativno je radio na kreiranju digitalnog sadržaja, promociji sadržaja i održavanju sajtova.
Ima više od 12 godina iskustva kao internet marketing profesionalac i komunikator. Prvi zvanični projekat mu je bio u digitalnom novinarstvu kao osnivač i urednik jednog od prvih internet portala na temu rock muzike u Srbiji. Društvenim mrežama počeo je da se bavi dok je Myspace bio mlada, mainstream platforma.
Tokom godina izgradio je sebe kao etabliranog eksperta i preduzetnika u digitalnoj industriji sa preko 600 projekata iza sebe.
Aleksandar će voditi radionicu „Izrada digitalne strategije“ na Forum zapošljavanja 5.0!
Treća radionica / Kako postati virtuelni asistent?
Nikolina Andrić je mentor za Virtuelne Asistente, voditeljka podkasta Vreme je za Vas, supruga jednog rokera i majka četvoro dece. 2012. godine je počela da se bavi freelancingom. Od data entry poslova, formatiranja tekstova, organizacije putovanja, preko WordPress sajtova do Project Managera Amazon prodavnice.
Poslednjih 6 godina se bavi edukacijom i predstavljanjem mogućnosti rada preko interneta, sa posebnim fokusom na žene koje žele da imaju i porodicu i karijeru.
Nikolina će voditi radionicu „Kako postati virtuelni asistent?“ na Forum zapošljavanja 5.0!
Umesto zaključka
Na Forumu zapošljavanja 5.0 diskutovaćemo o tome kako napraviti uspešan sajt i iskorisiti moć digitalnog marketinga?
Pitanja očekujemo i od vas, učesnika panela, zato obezbedite vaše mesto na vreme prijavom na link:
Učešće je besplatno, a broj učesnika/ca je ograničen!
Vidimo se!
Poštovani, prijavljujem se za forum zaposljavanja mladih.
S poštovanjem, Ivana Stevanović!